Sanna - Mitt i livet

Onsdag 1/4

Publicerad 2009-04-01 19:52:24 i Allmänt,

Jag är uttråkad!!
Vill göra nått men alla verkar vara upptagna, antingen av jobb eller nått annat! :(
Fast det verkar som att det kan hända grejer om ett par timmar så får väl stå ut med lite tråkande. Kanske borde ta sig en promenad i det vackra sommarvädret?? Men det är jättevarmt ute.. Lägga sig på trampolinen en stund kanske? Och få sig lite färg? Hmm, ingen dålig idé inte.. :)
Borde ha gjort det för längesen men det känns inte riktigt som man vågat efter alla mediciner jag käkat. Fick jue utslag efter medicinen, inga allvarliga, men i alla fall. Dessutom så tror jag de är lite stressrelaterade. Mental stress.. Fan nu får jag försöka råda bot på det.. :)

Först ska jag ta mig en dusch.. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela