Sanna - Mitt i livet

Onsdag 22/4

Publicerad 2009-04-23 02:51:29 i Allmänt,

Det har varit en konstig dag idag.. Har inte sovit mycket inatt och det var en motvillig Sanna som klev upp ur sängen imorse. Men man kan jue knappast sova bort sin sista dag i Florida.
Jag har legat i solen en stund idag. Det var riktigt hett kan jag meddela. Trodde jag skulle smälta bort där en stund. Sen har jag packat ner det mesta idag också.
Umgåtts med familjen och bara tagit det ganska lugnt.

Känner mig trött just nu och funderar på hur jag ska orka med kvällen.. Haha.
Steve kommer och plockar upp mig vid 22 och då ska vi till Tijuana Taxi och möta upp John, Zullyma och Catalina. David kommer senare eftersom han jobbar. Sen ska vi väl åka ner till Fort Lauderdale. Tror att Americas Backyard är målet. Känns som en ganska bra kväll för det. Det är varmt fortfarande och kommer nog vara ganska skönt. Tror att tröttheten också kommer att försvinna när jag kommer ut.

Nej.. nu ska jag börja fixa mig lite.. Bara håret som behöver göras iordning faktiskt.
Det är skönt när man har fått lite färg. :)

---------

Det är en vecka sen farmor gick bort och det känns lite extra idag..
Att jag dessutom har världens mensvärk och är typ 10 gånger känsligare gör jue inte saker lättare.
Men, men.. det blir bra!

Saknar er, älskar er.. på fredag ses vi!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela