Sanna - Mitt i livet

Onsdag 29/4

Publicerad 2009-04-29 22:59:09 i Allmänt,

Jag är skitdålig på att skriva i bloggen just nu.. Av den enkla anledningen att det inte finns mycket att skriva om! Jag har verkligen ingenting för mig just nu.
Den senaste två dagarna har jag bara spenderat tid på soffan, sovandes och tittande på tv. Har känt mig lite dålig och förkylningen har självklart varit ett faktum. :/
Fast jag har mått mycket bättre idag och jag hoppas att det inte ska bli värre.

Jag funderar mycket just nu.. Över allt och ingenting.
Jobb, pengar, framtid.. ja allt!!
Hur jag ska få ordning och reda på allt har jag inte den blekaste aning om. Men jag försöker att ta det lite som det kommer. Det finns väl inte så mycket mer man kan göra.

-------------

Kom på idag också att det faktiskt är Valborg imorn..
Med allt som pågått den senaste tiden så har det inte riktigt känts som en prioritet att tänka på. Men nu när det faktiskt är imorn så hade det jue varit kul att kanske hitta på nått.
Men vad ska man göra?? Förslag kanske?

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela