Sanna - Mitt i livet

Söndag 26/4

Publicerad 2009-04-26 18:12:44 i Allmänt,

Jag vet inte men jag tror inte att jag orkar blogga..
Men jag tänkte att jag skulle dela med mig av att jag lyckades ta mig hem i alla fall.
Sista festen med Floridaborna var helt toppen men man fick jue lida morgonen efter.. och inte så lite heller. Men det gick som tur var över! Det var skönt att komma hem och få krama om föräldrarna. Saknat de massor!!
Fredagen var lugn och jag somnade ett par timmar efter att jag kommit hem.

Lördagen var det fest..
Förfest hemma hos Matte på hans uteplats. Väldigt skönt var det. :)
Sen var det överraskningsfest för Samme, som fyllde 30, på Kroatiska föreningen. Det var också riktigt roligt. Sist så besökte vi Balkanfesten på Årbyskolan som tyvärr slutade med bråk. :/

Idag har jag umgåtts med Carro och Maggi.. Känner mig trött eftersom min jetlag gjorde så jag hade svårt att sova inatt. Så det blev inte mycket sömn. Ska ta och titta på en film och bara vara tror jag.

Så nu vet ni att jag lever i alla fall..


 


Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-04-26 18:39:18

Väkommen hem! :)

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-04-26 18:40:01

välkommen ska det ju vara. ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 18:44:13

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-26 18:44:16

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela