Sanna - Mitt i livet

Tisdag 7/4

Publicerad 2009-04-07 17:05:09 i Allmänt,

Temperaturen har sjunkit från varma +35c, igår, till ca +20c, idag.. Dessutom blåser det svalt så det nästan blir lite kallt!! Jag vet.. för jag tog nämligen en promenad nu på morgonkvisten.
Bad Kris att väcka mig imorse så att jag verkligen skulle komma iväg! Klockan 8.15 knackade hon på min dörr för att väcka mig.. somnade ändå om en stund, det slår aldrig riktigt fel! Haha
Tog en promenad på 40min och sen har jag gjort en massa sit-ups och, faktiskt, armhävningar! ;)
Måste få nått i magen nu också och sen är dagen igång på riktigt.

Det är synd att det blev kallare väder nu..
Pojkarna har jue lov från skolan och jag hade tänkt att jag skulle ta med några av de till stranden. Hade varit roligt och mysigt faktiskt.. med lite picknick, sol och bad. :) Får väl se hur vädret blir senare i veckan.





Humöret börjar i alla fall vända nu.. :)

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-04-07 19:20:42

Var ett program om Miami på packat och klart igår.. finns säkert på svts hemsida.. där snackade dom massor om kroppsidealet där.. och det var väldigt vältränat.. så kanske därför lillkillen har en snevriden bild av smal/tjock är. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela