Sanna - Mitt i livet

Torsdag 2/4

Publicerad 2009-04-02 17:16:54 i Allmänt,

Alltså vad är det med det här vädret??
Jag var uppe vid 09 redan eftersom städerskan är här och solen sken så fint! :) Tänkte att jag skulle ta mig ett par soltimmar på trampolinen.. skönt jue! :)
Men vid 10 när jag var redo för det så hade solen gått i moln och nu är det mulet och trist!
Jag hatar det här vädret!!

Men jag får väl lägga mig och vila en stund..
Har sovit riktigt dåligt inatt! Jag förstår inte vad det är som är fel!

Igår var jag med David och Steve i parken när de spelade basket.. Några av deras vänner kom och gjorde oss sällskap och de fick stryk av några småknattar som också spelade. Haha! Så kul att se. ;)
Efter det åkte vi till Tijuana Taxi för lite mat och några drinkar men var hemma redan innan 02.
Trodde inte att det skulle vara så svårt att somna men när jag hörde pojkarna imorse vid 07 så kändes det som att jag sovit en timme! Helt sjukt.. jag förstår verkligen inte varför jag har så svårt att somna/sova.
Känns som att jag snart får börja proppa i mig sömntabletter.. men det är jue inte så bra det heller.

Hade som vanligt en trevlig kväll igår i alla fall.. Trivs som fasen med grabbarna. :)

Idag har jag och Maja bokat hotell för två dagar i Miami/South Beach! :) 17-19/4!
Det ska bli så jäkla roligt att träffa nån hemifrån och få lite byte av miljö för en stund.. Massa glad kan jag lova! Hotellet kostade knappt nått och har ett riktigt bra läge med nära till stranden och allt. :) Så är ganska nöjd om jag får säga det själv! :) Wiiieeee.. längtar som fasen nu! :)

Nehe.. om man skulle glo lite på tv eller nått..

Pusa,
Sanna




Haha.. :)

Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-04-05 23:35:33

Va glad för att du har chansen få fint väder, men i lördags hade vi bästa april dagen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela