Sanna - Mitt i livet

Vila i Frid Mummo

Publicerad 2009-04-15 18:55:37 i Allmänt,

Är verkligen i chocktillstånd idag..
Min farmor somnade in idag eftersom kroppen inte längre orkade med cancern.
Jag trodde inte att det skulle gå så fort. Jag skulle jue vara där när det hände. Det var jue planen var.. inte att jag skulle sitta kvar här på andra sidan Atlanten, igen, ensam och gå igenom det här.. Igen!

(Samma sak hände när jag var här 2005 och min farbror gick bort)

Men nu är det så och jag känner mig arg och ledsen just nu för att jag inte var där.
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade fått vara med henne. Men jag hoppas att hon visste att jag var på väg hem.. att jag verkligen försökte komma hem på bästa sättet för att vara med henne.

Jag ligger i min säng med, ja, rödgråtna ögon och vill inte alls kliva upp. Helst vill jag åka hem imorn men det går tyvärr inte. BA kunde inte boka om min resa utan jag måste köpa en ny biljett för att komma hem.
Jag åker fortfarande hem nästa torsdag, alltså 23:e så det blir väl inga större förändringar där inte.

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen..




 

Jag önskar att jag hade varit där..
Vila i Frid Mummo ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 19:59:13

tänker på dig, snart kommer du hem igen! Va stark, klandra inte dig själv för att du inte varit här, va glad att du haft din farmor i livet så länge det bara gick! Pusa!! Vidimose snart!!

Postat av: Annika

Publicerad 2009-04-16 13:42:16

Tänker på dig, och jag beklagar sorgen! ses snart. kram

Postat av: Maya

Publicerad 2009-04-16 21:36:21

Beklagar sorgen =(

Postat av: Lilian

Publicerad 2009-04-17 20:20:30

försökt komma på någe bättre att säga än "beklagar sorgen" men finns ju inget man kan säga för att det ska kännas bättre.. :( tänker iaf på dig. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela