Sanna - Mitt i livet

Vad har jag gett mig in på??

Publicerad 2009-08-23 18:58:47 i Allmänt,

Jag sitter och försöker, med Mikis hjälp, att plugga Matte B! Det går jättebra.. eller inte! :S
Ingenting går in i huvudet och när jag väl tror att jag kanske börjar fatta så är det nått helt annat som dyker upp. Eftersom att jag kom in som reserv i Matte B så ligger jag efter de andra.. med ca 20 sidor. Jag har heller inte fått någon genomgång som de andra har fått. Och måste därför försöka lista ut själv hur allt funkar, med hjälp av exemplena i boken. Det går verkligen åt helvete och jag vill bara slita mig själv i håret!! :(

Annars så kanske det här med skolan kan gå vägen.. :)
Jag har lagt upp mitt schema på jobbet så att jag har en massa tid över för plugg osv och ändå lyckas få ihop lagom med timmar varje vecka. I teorin så verkar det väldigt bra, har bara inte riktigt hunnit med att testa det i praktiken.

Igår var vi på kräftskiva ute i Borsökna, hos Peros föräldrar. :)
Det var jättelängesen jag var där ute på en fest och det var så jävla trevligt att bara umgås, äta och dricka gott och bara ha det bra. Mot kvällen så badade några modiga själar i poolen.. :) Jag var absolut inte en av de! Palla bli mer förkyld än vad man redan är! Hahaha..
Det blev en ganska sen kväll och det ledde också till att jag idag har fått en sen start på dagen.
Men lite film, kinamat och kramar har jag hunnit med. :)
Nu har jag tagit en paus i pluggandet för annars kommer jag bara bli stressad och irriterad över att jag inte fattar nått. Och det är jue faktiskt mindre bra. Men ska ge mig i kast med det snart igen..

Imorn är det skola som gäller.. Historia och Engelska.. Och en massa annat pluggande också.

Så nu ger jag mig för den här gången.

P.S.. tänkte att jag skulle dela med mig av bilderna från Kroatien och gårdagens fest snart också.. Men det hinns inte med just nu.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-27 14:28:36

jag vill se kort nuuuuuuuuuuu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela