Sanna - Mitt i livet

Finland, here I come!

Publicerad 2009-02-11 11:06:14 i Allmänt,

Spenderade större delen av dagen igår tillsammans med Caroline..
Somnade till och med en stund på deras soffa, skönt att sova middag! :)
Åkte hem med mamma och vi käkade faktiskt pizza. Känns som evigheter sen, fast jag vet att det inte var det. Mycket gott var det i alla fall. :)
Sen la jag mig faktiskt och kollade på SATC-filmen. Jag vet inte varför, men jag blir lika ledsen varje gång. Haha
Packade gjorde jag också..

Eftersom jag åker till Finland idag! :) Det ska bli riktigt roligt att komma dit och hälsa på moster och hennes man. Det enda jag är orolig för är att det kommer vara så jäkla kallt!
De bor jue kusten av Finland och det blåser och är riktigt rått där vanligtvis på vintrarna. Brrrrrr
Men det blir väl bra det..
Kommer nog inte ha internet förrän vi är hemma igen! Oh nej, hur ska det nu gå? ;) haha

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela