Sanna - Mitt i livet

Fredag 27/2

Publicerad 2009-02-27 19:56:42 i Allmänt,

Tid här; 13.43
Vädret just nu; Sol, men en massa moln, +25c.

Det har inte blivit nått solande de här dagarna jag varit här.. Solen försvinner bakom molnen hela tiden jue!! Dessutom så tror jag att jag är lite ovan med fint väder nu, efter att ha spenderat en månad i ett snötäckt Eskilstuna. Haha
Dessutom lider jag fortfarande utav mensvärken och känner mig kanske inte så manad att ligga ute i bikini för tillfället.. :S Det blir bättre nästa vecka när jag är 'normal' igen! ;)
Inte är det lätt att komma in i tiden heller!! Guud va trött jag är! Men det försvinner väl också snart.

Jag har alltså bara legat och tittat på alla serier som visas i repris på SOAPnet (Beverly Hills, One tree hill osv).
Kanske inte det bästa sättet att bli av med jetlag, men vafasen! Haha

Jag tror inte att det kommer hända nått speciellt under den här helgen.. Lugna filmkvällar är nog det som får stå på schemat just nu. Mysa (jag kanske myser med mig själv i alla fall! Personlig insikt. Haha) och bara vara. :)
Jaja.. nu ska jag koncentrera mig på dramat i One Tree Hill..

Försöker följa det som händer hemma också.. och hoppas på det bästa!

Hur har ni det där hemma??

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela