Sanna - Mitt i livet

Måndag 2/2

Publicerad 2009-02-02 17:47:09 i Allmänt,

Idag har jag fördrivit halva dagen på jobbet ute i Tuna Park..
Kan säga att det inte är många människor där ute för tillfället! Januari är en skitmånad att jobba i butik!
Det har det alltid varit och kommer nog alltid att vara. Folk är lite fattigare efter jul och nyår, vilket är absolut förståeligt.. men herregud vad tiden går segt när man jobbar.
Slutade vid 15 och åkte hem till Dijana och tog en fika med henne innan hon skulle iväg och jobba.
Det gäller att passa på när man har några luckor.. iaf när man lever lite olika liv. :)
Jättetrevligt att sitta och snacka skit med henne! Hur längesen som helst!

Varit på stan och fixat med en massa små ärenden och nu är jag hemma..
Hemma i mitt varma, sköna rum! Vill inte gå ut härifrån då det känns som att resten av huset är lite kallare. :(
Men det måste jag jue självklart.. Kan jue inte sitta här och uggla direkt!

Nehepp.. nu ska jag fixa iordning lite kupus salate ochden där andra med gurka, vitlök och creme fraiche som jag gillar (typ som tzatziki fast ändå inte).. alldeles för längesen jag åt det nu! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela