Sanna - Mitt i livet

Måndag 23/2

Publicerad 2009-02-23 13:40:01 i Allmänt,

Det var svårt att somna inatt.. mycket tankar som flög igenom huvudet.
Så det var en trött Sanna som gav sig av till Face&Body för sin ansiktsbehandling imorse. Jag har haft det så skönt kan jag meddela! Känner mig väldigt fräsch i ansiktet och har dessutom fått väldigt skön nack-och axelmassage! :) Det var skönt att få vara så avslappnad! :) Det är verkligen värt ett besök där! Kommer gå dit fler gånger. :)
Vilar mig en stund nu och sen måste jag verkligen börja packa. Annars kommer jag att stå där inatt och få ett psykbryt. Kanske lika bra att försöka undvika det. Haha

Jag kommer verkligen sakna människorna här hemma.. Min familj och mina vänner!!
Det kommer att bli jobbigt att vara ifrån de igen. Men jag ska jue nånstans där det är fint, där jag också har människor som jag trivs tillsammans med så det är jue inte direkt ett främmande ställe jag åker till.
Det blir nog bra.. bara jag kommer dit! Bara jag slipper tänka på flyget! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela