Sanna - Mitt i livet

Måndag 9/2

Publicerad 2009-02-09 18:00:05 i Allmänt,

Jag måste erkänna att jag är på lite mindre bra humör idag..
Idag har jag äntligen hunnit reflektera över det sms jag fick i mitt lite dimmiga tillstånd i lördags. Kan inte känna annat än lite ilska mot personen ifråga. Ska denne försöka kväva sitt eget dåliga samvete genom att försöka kasta över det på mig? Samtidigt kan jag inte ta det på för stort allvar heller då sms:et kom så sent under kvällen.

Annars är min dag väldigt seg idag.. Jag har inte gjort något av nytta.
Det är såna här dagar som är alldeles bortkastade egentligen. Men det är skönt att försöka vila ut det sista av förkylningen också så att man snart kan hälsa på farmor. Har inte vela göra det eftersom risken finns att jag smittar ner henne också. Men snart så.. det känns som att det är över nu! :) *peppar, peppar..*

På onsdag åker jag till Finland.. :) Det ska bli roligt att träffa moster igen!
Syster och Carlos ska komma och bo här hos oss så länge.. det är jue typiskt att de ska vara här när man inte är hemma. Haha. Får se till att träffa de också mer när jag kommer hem från Finland.
Blir jue ändå borta tills måndag så det är jue ett par dagar. Missar alla hjärtans dag hemma i tuna också.
Men det gör jue inget! :)

Nee.. nu ska jag återgå till mitt soffliggande tror jag. Mer spännande än så blir det nog inte idag. Haha

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela