Sanna - Mitt i livet

Moj lipi anđele..

Publicerad 2009-02-19 14:47:51 i Allmänt,

Har tagit mig en dusch och sitter och väntar på att mamma ska komma så att hon kan släppa av mig hemma hos min kära Farmor.. Har jue inte träffat henne sen innan jag åkte till Florida.
Men eftersom jag varit sjuk så har det inte riktigt varit läge för det, men nu mår jag som sagt bättre. :)

---

Har jag delat med mig av världens vackraste låt tidigare?? :)
Oliver Dragojevic har gjort många vackra låtar genom tiderna och de håller fortfarande. Men den vackraste av alla måste vara Moj Lipi Anđele (Min vackra ängel). Texten, känslan i låten.. allt med den är helt fulländat.
Varje gång jag hör den så går en liten rysning genom kroppen och det dyker upp så himla mycket minnen. Det är som att se scener ur sitt eget liv spelas upp.. som en liten resumé om vad man varit med om. :)
Ganska behagligt faktiskt!
Någon gång, inom en snar framtid, har jag bestämt att jag ska se Oliver live! :) Jag bara måste göra det. Det måste vara en helt otrolig känsla. Även om det inte blir så mycker party direkt eftersom han är balladkung! ;)

Lyssna och njut.. :)



Refrängen går ungefär;

Min vackra ängel, se in i mig.
Om en grå morgon dig väcker, ska jag skänka dig ett leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela