Sanna - Mitt i livet

Onsdag 4/2

Publicerad 2009-02-05 01:22:39 i Allmänt,

Jag kan knappt fatta att det redan är februari!!
För mig känns det som att det är december fortfarande! Haha
Det är så kallt här hemma.. och jag har inte ens varit hemma i två veckor än och mitt eksem driver mig till vansinne!
Kliar, bränner och allmänt irriterar! Usch.. tycker inte alls om det här!

Jag har inte hört nått tillbaka från Michiel, som lovade att han skulle hjälpa mig med att ringa skatteverket i Holland.
Därför ringde jag själv igår och hamnade i telefon med en snäll själ som var villig att hjälpa mig på engelska. :)
Ska jag vara ärlig så tror inte jag att den andra tjejen var så duktig på engelska och därför inte kunde hjälpa mig! Haha
Nu fick jag i alla fall reda på att de har min svenska adress och att det inte ska vara några problem med att deklarera.
Jag ansökte även om min M-form som jag behöver ha, så den är också på väg i posten! Så skönt att ha det gjort nu! :)
Annars har det inte hänt så mycket de senaste dagarna..
Var hemma hos Carro igår och hälsade på och sen även hemma hos Lela. Mysigt att träffa tjejerna. :)

Nästa vecka, på onsdag närmare bestämt, åker jag till Finland med min mamma och hälsar på moster och hennes man i Hangö. Har inte träffat de på flera år!! Pappa åker med jobbet till Finland redan på söndag och kommer och möter oss hemma hos moster senare. :) Det ska bli så roligt att träffa de.
Jag håller även tummarna för att jag ska kunna träffa min andra moster och hennes man från norra Finland.
De har också planerat in en resa till söder. De har jag verkligen inte träffat på säkert 10 år!

I helgen hoppas jag också på att jag ska kunna träffa min farmor.
Har inte träffat henne sen jag åkte till Florida, men eftersom jag varit lite förkyld osv så har jag inte velat vara i närheten av henne så att jag inte smittar ner henne också.
Jag håller mina tummar och tår för att allt ska gå bra hos läkarna nu!

På tal om ingenting..
Läste igenom ett par gamla inlägg från min tid i Amsterdam och kunde inte låta bli att tänka hur förvirrad jag var! Haha
Jag hade så mycket jag ville göra, det var så otroligt mycket känslor över allt.. Den ena dagen kände jag en sak och den andra dagen något helt annat.
Jag antar att jag är lite av en sån person.. vill mycket, men vet inte riktigt hur jag ska börja. Kanske inte den bästa egenskapen hos mig, men det gör jue mig till den jag är.
Jag skulle jue inte vara Sanna om jag inte var lite virrig och inte riktigt visste vilken riktning jag ska gå åt.
Fast det känns som att jag håller på att bli av med det.. i alla fall lite grann. ;)

Jag saknar Kroatien.. det är som vanligt såhär dags på året! Haha
Förra sommarens resa är en resa jag sent kommer att glömma.. helt underbart!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela