Sanna - Mitt i livet

Packa och dona..

Publicerad 2009-02-23 23:52:18 i Allmänt,

Det är fortfarande ett av mina minst omtyckta sysslor!! Jag är väl typ klar, tror jag!
Bara en massa småsaker som ska ner i sista minuten sen..

Jag tog en vända ner på stan och träffade Lela.. Vi gick och delade på en Special stekta nudlar på Ming! :) Massa gott var det men det var knappt så jag fick i mig nått av det pga min nervositet!!
Eva kom och gjorde oss sällskap och vi fikade en stund där också så det var roligt att träffa henne med. :)
Skjutsade iväg Lela till Annika och Rickard eftersom hon skulle möta Johan och fick chansen att säga hejdå till Annika också så det var jue inte helt fyskam. ;)
Har tagit en dusch och sitter nu och lägger in en ny playlist på min mp3.. lite skön resemusik. Det är verkligen ett måste! Annars kommer resan bli lååång. Även fast det finns tv, en massa filmer och musik på planet så känns det alltid skönare när man har sin egen med sig. Så det är väl det ska jag pilla med nu en stund.
Får se vad man kan fiska upp för gamla godingar ur arkivet. ;)

Nehe.. tror inte att jag kommer att sova så mycket nu. Vi åker väl runt 05, vilket betyder väckning 04.
Det ska ske ett under om jag lyckas få nån sömn innan dess.. borde egentligen försöka för jag kommer vara en zombie annars imorn. Inte sådär jättetrevligt när man måste vänta på flygen.
Aja.. kanske skriver ner ett par rader senare.

Kommer i alla fall att sakna alla jättemycket!
Se till att uppdatera bloggarna flitigt så att jag kan följa med i vad som händer här hemma. :) Och skicka gärna ett mejl lite då och då.. Har jue hört att det ska vara skapligt bra väder i Florida för tillfället så ni får väl ursäkta om jag inte befinner mig framför datorn hela dagarna! ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela