Sanna - Mitt i livet

Söndag 8/2

Publicerad 2009-02-08 20:24:51 i Allmänt,

Jösses va segt det är idag..
Gabrielas 20-års fest på Kroatiska föreningen var himla lyckad måste jag säga! :)
Massa god mat och dricka. Underbart sällskap, massa dans och skratt!
Jag halkade på en blöt fläck på golvet och blev sittandes i skräddarställning. Alla lekte mer eller mindre paparazzi (för mig är det jue ingen vidare överraskning, haha) men det kändes som att alla tog bilder igår.. Hur roligt som helst. :)
Det kändes som att kvällen/natten aldrig riktigt skulle ta slut och inte på ett dåligt sätt. Fick en smärre chock när jag insåg att klockan var närmare 04 när det var dags att gå hemåt.

Idag har jag sovit större delen av dagen.. bara spenderat min tid mellan vakenhet och sömn!
Så otroligt skönt kan jag lova! :)
Dagen efter är jue inte alltid lika trevlig som kvällen före! Haha.. men det är sånt man får ta ibland!
Nu ligger jag hemma på soffan och bara har det bra.
Känner mig glad över gårdagen.. jag har så många underbara människor i mitt liv! De gör dagarna lite ljusare. :)

Nehe, nu får det vara nog för ikväll.









En liten samling av gårdagens tokigheter..

Pusa,
Sanna


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela