Sanna - Mitt i livet

McDreamy & Mr. Big

Publicerad 2009-02-18 21:57:46 i Allmänt,

Jag är verkligen såndär typisk tjej ibland.. Haha
Sitter fastklistrad framför Grey's Anatomy, som har svensk säsongsstart ikväll.
Jag är verkligen förälskad i Patrick Dempsey, a.k.a Dr McDreamy. Inte för hans roll i Grey's utan bara för att han helt enkelt är Patrick Dempsey! :) Jag gillar hans leende och ansikte på nått sätt. Dessutom så tycker jag att han är hur snygg/sexig som helst! Titta bara.. ;)



Jag är också väldigt förälskad i Chris Noth, Mr. Big. I det här fallet känner jag mig faktiskt väldigt löjlig! Haha
Men varje gång jag tittar på SATC så känner jag en slags värme när det är avsnitt där han är med. Det är något speciellt med hans och Carries förhållande. Det är svårt att sätta fingret på det.. men som jag skrivit tidigare så funderar man lite över sin egen Mr.Big. Jag älskar det faktum att de träffas, gör slut, lever sina egna liv, har det struligt men ändå är det de två i slutändan! Det är så vackert, samtidigt som det är så sorgligt, på nått sätt.


 (bilderna är tagna från Google)

Jag känner mig verkligen som en liten flicka ibland.. men man får faktiskt! Det är okej att ibland ha sina förälskelser i tv/film-stjärnor! ;) Det betyder inte att man inte lever i den verkliga världen för det!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-02-19 00:07:22

Menåh, dom är ju så jävla snygga!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-02-19 00:19:20

Ja, men visst är de.. Man har det bra ibland i drömmarnas värld! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela