Sanna - Mitt i livet

I love your smile..

Publicerad 2009-02-17 23:33:57 i Allmänt,

Sitter och ugglar här framför tv:n och datorn hemma hos Carro..
Tankarna snurrar återigen i 180.
Det känns som att det är hur lång tid som helst kvar tills jag ska återigen åka iväg till Florida när det i själva verket inte ens är en vecka kvar! Det känns som att det finns så mycket saker som man ska få gjort innan. Så mycket så att man egentligen inte vet vart man ska börja.. Samtidigt, som det känns som att jag inte har nått alls att göra.
Jag vet inte vilket som stressar mig mer just nu!! Haha.. Det är inte lätt att heta Sanna ska ni veta.

Det jag ser fram emot nu är i alla fall att fly undan kalla, snöiga Sverige och få njuta av sol och värme lite tidigare än alla andra. Samtidigt som jag känner att det kommer bli tungt att lämna alla här hemma igen.
Det är inte lätt att åka fram och tillbaka från olika ställen hela tiden.. Det är lika tungt varje gång man lämnar de som man tycker om som mest. Fast tiden går jue ändå ganska snabbt och vipps så är man hemma igen. :)

Fick en helt ny playlist av Nermin med en massa Soul/Motown och så.. Hittade ett par gamla godingar på den. :)
Här har ni en av de i alla fall..

Shanice - I love your smile
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela