Sanna - Mitt i livet

Am I cursed?

Publicerad 2009-01-08 05:40:12 i Allmänt,

Tid här; 23.29

Jahapp..
Pojkarna har varit helt otroligt griniga idag efter att de kom hem från skolan.
Bret slet till och med ut mina sulor ur mina underbara Ecco skor!! :/ Blev skitarg på honom och då blev han arg på mig.
Skitsamma om det bara hade varit ett par skor, men de här gympadojorna är hur sköna soma helst!
Älskar de verkligen..
Men jag tror att jag fick de någorlunda lagade!
Jävla skit! Jag lämnade honom ensam på mitt rum i 2(!) ynka minuter och då hände det här.
Annars här väl dagen flytit på ganska bra.. är väldigt nöjd med att bara ha tagit det lugnt. :)

Har dessutom börjat läsa en ny bok, då jag läste ut den andra!
Not Another Bad Date av Rachel Gibson.
En jättebra bok som jag har svårt att lägga ifrån mig och redan kommit halvvägs i. Men det känns som att denna bok kanske slår till lite väl nära hemmaplan om man säger så..
Ibland undrar jag verkligen om jag borde fortsätta läsa, men jag kan verkligen inte lägga ifrån mig den.

Frågan i mig väcktes igår när jag läste de första raderna ur boken..
Kan det vara så att det ligger en liten förbannelse över mig? Haha
Varför jag tänker så har jag ingen större lust att skriva rakt ut, men de som känner mig kan nog lista ut vad jag talar om.
För, om sanningen ska fram, så har det jue inte gått sådär jättebra på den fronten den senaste tiden. *host*
Nee.. jag känner att jag börjar bli lite trött nu.. svamlar mest! ;)
Man får nog ta det med en liten gnutta självironi! Den här lilla 'episoden' kan jag bjuda på! ;)

Nu måste jag nog ta och sussa..
Tidig morgon imorn med tanke på att Edna, städerskan, ska komma. Ger mig ett ypperligt tillfälle att piska ut mig själv på en tidigare promenad än vanligt.
Är jag inte duktig? ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela