Sanna - Mitt i livet

American Idol!

Publicerad 2009-01-14 01:57:19 i Allmänt,

Tid här; 19.49

Ja, jag hade rätt om regnet i alla fall idag.. Det har varit mulet och sånt där väder då man bara vill krypa långt in under täcket och inte komma fram innan solen är framme igen.
Efter ett par timmar med Beverly Hills och även One tree hill var det ändå dags att komma till liv.
Jag har haft en lugn dag och värktabletten hjälpte för min nacke. :)

Och jag är så glad för mitt ätande har blivit så bra nu!! :)
Inge småätande hela tiden och jag känner mig inte längre som ett bottenlöst hål! Om man inte räknar med i fredags då vi åt kinamat (riktig kinamat) och jag åt upp allt som fanns i min låda! Haha
Fast då hade jag faktiskt inte ätit någonting på hela dagen!
Men jag känner mig väldigt nöjd och hoppas på att jag ska kunna hålla det här!!
Farliga när man kommer till Sverige är väl att man kommer vilja äta allt man inte har kunnat äta här! Haha
Ond cirkel.. hehe

Nu bänkar jag mig framför tv:n de närmaste två timmarna och American Idol!!
Detta ser vi fram emot!! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela