Sanna - Mitt i livet

Fredag 23/1

Publicerad 2009-01-23 10:40:10 i Allmänt,

Heathrow, London.. Lokal tid; 09.28

Jag overlevde flygningen fran Miami hit!! :) Inte for att jag trodde natt annat egentligen, men alltid ar man lite radd.
Det var en skakig flygning, men mina kara piller knockade ut mig ganska bra sa jag markte inte av det sa mycket. ;)
Har ffatt lite somn i alla fall, men ar fortfarande trott!! Sa trott sa jag skulle kunna somna over detta tangentbord.
Kom fram hit strax efter 06 och har sen dess inte gjort sa mycket..
Larde mig dock efter forra gangen att jag skulle ga igenom tullen och sitta ute vid avgangshallen en stund innan jag gick igenom till vanthallen (eftersom det inte finns nagonstans att roka)..
Det ar skitsmart och jattesmidigt eftersom man redan ar incheckad och bara behover ga igenom sakerhetskontrollen.
Sa nagra timmar spenderade jag dar ute, massa skont att fa lite frisk luft.
Det ar regnigt och mulet i London, men vad hade man forvantat sig! Lite kallt ar det ocksa, men det far man leva med.
Typiskt ar det jue att det blev jattefint vader i Florida igar.. narmare 25 grader och hur skont som helst i solen!!
Men, men.. det ar jue min vanliga tur det! Haha

Men har sitter jag och forsoker underhalla mig..
Har inte dykt upp natt gatenummer heller, vilket inte kanns som att badar gott. :(
Orkar verkligen inte med nagra forseningar nu!! Vill bara hem!! Men vi far hoppas pa det basta.
Planet ska ga 10.45, sa det ar jue lite tid kvar i alla fall.

Jaja, ska val chatta loss pa Facebook en stund!
Rena ranet att sitta pa internet har! 3 pund for en timme!! Men vem fan orkar/hinner sitta en hel timme pa en flygplats?
Det undrar jag det.. Men ska man ut pa internet har man inget val! :)

Nee.. nu far det vara nog! Tycker det ar jobbigt att skriva utan de sista bokstaverna i det svenska alfabetet!!

Ses snart!!!!! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela