Sanna - Mitt i livet

Jag hatar att packa!!

Publicerad 2009-01-21 00:06:35 i Allmänt,

Ja, det gör jag verkligen!!
Det finns fan inget värre än det! Jag får psykbryt varje gång jag ska påbörja en packning.
Hur jag ska få med mig allt jag har är ett mysterium!
Det känns som att jag packat massor och ändå har allt kvar!
Varför jag inte köpt en extra väska är också ett mysterium! Hahaha.. hade väl kanske räckt med en liten sportbag eller nått. Men det är klart att jag inte handlat nån sån.. för så mycket har jag ändå inte handlat på mig!! Eller? :)
Nej, det har jag faktiskt inte!! Men det är mycket smått som ska ner i väskan så det tar jue sin lilla plats.
Men det gör inte mitt psykbryt mindre! Hahaha

Orkar inte mer idag.. får göra färdigt imorgon!
Det är jue inte som att man missar det fina vädret direkt!

Bitter? Vem? Jag? Skulle jag aldrig vara!! ;)


Bilden är från i söndags, men jag känner mig lika sliten och trött idag.
Har nytvättat hår dock.. som jag håller på och få panik på dock.
Vice.. du måste göra nått åt det snarast när jag kommer hem!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela