Sanna - Mitt i livet

Lördag 3/1

Publicerad 2009-01-03 16:44:10 i Allmänt,

Tid här; 10.17
Vädret idag; Soligt, 24 grader..

Jag hamnade på Coral Square Mall i torsdags.. Det var lite väl kyligt ute för att ligga på stranden.
Helt otroligt, men jag hittade faktiskt nått som jag tyckte om också! ;)
Rave, en av alla affärerna, håller på att stänga och de hade utförsäljning av allt i butiken och jag köpte med mig en söt vintermössa till Sverige och en fin kjol med hänglsen och rygg och allt.. ni vet en sån där som man bara kan ha ett linne eller en t-shirt under.. :) och dessutom så spenderade jag bara 7dollar! Massa nöjd.
David ringde efter en stund och frågade om jag ville följa med honom till Sawgrass Mall, han skulle kika på några klockor och sånt, så det gjorde jag gärna.
Sawgrass Mall är jue det andra största köpcentrat i hela Florida och det tar sin lilla tid att gå igenom den. Man får helt enkelt ta ett 'ben' i taget. ;)
Tyvärr var det bara en timme kvar till stängning när vi väl kom dit, med tanke på att det var nyårsdagen, så det hanns inte med alldeles för mycket. Men medan David tittade runt på klockor letade jag mig fram till Forever21.
Snacka om att jag blev glad!! Där finns det verkligen kläder som jag gillar och de hade såå mycket!! Fick nästan panik när jag insåg att det inte fanns så mycket tid kvar. Helt ärligt så skulle man nog helt klart kunna spendera minst två timmar där inne! Risken finns också att man skulle göra av med alldeles för mycket pengar.. haha
Det blev inget shoppande denna gång, men lovade mig själv att jag snart ska åka dit igen! I alla fall innan jag åker hem.

David tog med mig på en Italiensk restaurang och vi åt gott..
Vi skulle gå ut på kvällen var det tänkt så istället för att han skulle åka ända hem och vända så följde han med mig hem.
Pojkarna tokgillade David då han spelade tvspel med de och det första samtalet som kom upp var självklart Wrestling.
Vi fick såklart spela Rockband2 med lilla John också.. haha
Senare så åkte vi hem till Steve och sedan drog vi oss vidare till Fort Lauderdale.
Det var en ganska trevlig kväll.. men jag var på ett alldeles fel humör för att dricka.. då någonting hände på vägen till klubben som gjorde mig lite irriterad/arg/orolig. Därför slog det ganska fel..
Jag drack bara tre drinkar, men med tanke på mitt sinneslag så kändes det mer som 10!
Var hemma nån gång efter 04..

Igår vaknade jag vid 11, fortfarande arg/irriterad, men mest orolig..
Detta gjorde så att mina nerver inte var de bästa och det gjorde baksmällan typ 4 gånger värre.
Kroppen var inte alls i balans och jag borde verkligen inte ha mått sådär dåligt. :(
Därför spenderade jag första delen av dagen liggandes. Somnade till en stund medan Bret, som vanligt, kikade på Barney och Kidsongs på Youtube och när jag vaknade igen så mådde jag mycket bättre..
Oron har gått över till bara irritation/ilska och jag fattar inte varför en människa gör sådär!
Kris hade workshop med Creative Memories igår och jag hade tänkt att jag skulle göra de sällskap..
Istället gick vi över till grannen och tittade på deras fyrverkerier. :) Massa mysigt!
Väl hemma igen var jag så trött att jag inte orkade med något alls.. så jag låg bara och tittade på tv. :) Skönt det!
Somnade ändå nån gång efter midnatt..

Gick upp för typ en timme sen..
Vet inte alls vad dagen har att bjuda på, det får helt enkelt visa sig! :)

Pusa,
Sanna

 Innan ilska/irritation/oro.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela