Sanna - Mitt i livet

Mamma Mia!! :)

Publicerad 2009-01-12 02:00:43 i Allmänt,

TId här; 19.44

Jag har äntligen sett filmen Mamma Mia!! :)
Det är jue verkligen en helt fantastisk film och känslan man får av den, ren glädje, sitter kvar en bra stund efteråt.
Väldigt positivt överraskad över sången också måste jag säga.
Skratta så jag knappt kunde andas vissa gånger och ryste av behag andra. :)
Verkligen en film som man kan se om och om igen!

Jag har fått kontakt med en tjej som är från Mexico, som jobbar som au-pair hos en familj inte långt ifrån där jag befinner mig och hon skickade mess till mig för flera veckor sen om att hon jättegärna ville träffa mig och sådär..
Nu har jag försökt att 'stämma träff' med henne hur många gånger som helst och varje gång så börjar det med att; 'Jaa, va roligt.. klart vi ska göra det..' och slutar med 'Kan inte.. måste göra det, har ont där, trött..'
Orka ödsla tid och verkligen engagera sig när man är den enda som gör det!!
Jag skulle alltså ha träffat henne ikväll för typ en fika eller nått, men nej!
Ändå påstår hon att hon inte har några vänner här eftersom att hon nästan nyss flyttat hit. Dumt och ta vara på de tillfällena man får..
Aja, inte mitt problem..

Ville bara säga till Lela också;
Du vet att du finns i mina tankar och att jag finns här för dig srce!! :))
Lycka till imorn och jag vet att det kommer att bli så himla bra!!
Massa puss och kram till dig!! Volim te duso!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Lela

Publicerad 2009-01-12 06:02:23

ooooh så goooo du e =) tack Sanna, åker strax, looord, kommer imorn, tack för alla fina ord på bloggen o msn. Jag vet att du finns här, volim i ja tebe, punoo punoo <3 =) Nu säger jag bara, walk to the park hahah briiiing it on =) pusa

Postat av: Bea

Publicerad 2009-01-12 10:02:44

SVAR;

Awh, tack så mycket! :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela