Sanna - Mitt i livet

Måndag 12/1

Publicerad 2009-01-13 05:37:08 i Allmänt,

Tid här; 23.26
Vädret idag; Soligt, 27 grader..

Tog mig en sovmorgon imorse då jag bara vridit och vänt på mig hela natten! Knappast någon sömn alls alltså.
Vet inte riktigt vad som varit fel, men lyckades aldrig få nått ordentligt lugn.
Kan jag vara nervös för hemfärden??
I alla fall så klev jag upp ungefär 10.30 och klädde på mig för att ta en promenad. Bara för att jag tog en sovmorgon så betyder det inte att jag inte ska ut och motionera. :) Så det blev en promenad på 45min i en stekhet sol!
Eftersom jag inte mått så bra de senaste dagarna bestämde jag mig för att inte göra så mycket mer och la mig istället i solen i två timmar!! :)
Massor skönt var det vill jag lova! Men det kändes som att jag låg där på trampolinen i en evighet.
Klockan tickade så sakta, men det är jue skönt det också ibland!

Resten av min dag har varit mycket lugn..
Har idag kommit underfund med hur jag kan titta på de filmerna jag filmat med min kamera. :)
Behöve installera Quick Time! Smarthuvud som man är så har man inte insett det tidigare. Haha
Så nu har jag spenderat tid med att titta på filmer från i somras i Kroatien (Hacienda, Buba Beach), Amsterdam..
Vilka minnen.. speciellt från Kroatien! :) Längtan ner är stoooor!! (Eller är det kanske bara väster härifrån? Haha)
Jag hoppas innerligt att jag ska kunna åka i sommar.. men vi får se helt enkelt.

Jahapp.. ska väl lägga mig och kolla tv en stund och sen försöka sussa! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela