Sanna - Mitt i livet

Måndag 5/1

Publicerad 2009-01-06 04:55:52 i Allmänt,

Tid här; 22.37
Vädret idag; Soligt, ca 30 grader, vaarmt!! :)

Min dag skulle ha börjat lite innan 09 imorse var det tänkt men unnade mig en extra timme till att sussa. :)
Det var så skönt att för första gången på två veckor inte bli väckt av pojkarnas skrik och gap!
Jag klädde på mig och gav mig ut på en 45min promenad i rask takt i en stekande sol! Hur varmt som helst!
När jag kom hem bytte jag om till bikini och simmade längder i poolen i ca 30min.
Hela jag kändes som gummi efter det!! Haha.. men skönt var det vill jag lova.

La mig i trampolinen för att sola och låg där i ungefär en och halv timme.. somnade de sista 20min. Haha
Snacka om att man kände sig något vimmelkantig när det var dags att kliva upp!
En dusch på det och lite lunch, som idag bestod av två mackor med salami på, gjorde susen!
Helt nöjd över min dag idag måste jag säga.. Känner mig friskare, förutom huvudvärken som slog till nu på kvällen, och har fått en alldeles utomordentlig färg på både kroppen och i ansiktet! ;)
Annars har dagen varit väldigt lugn och det har inte hänt nått utöver det vanliga.
Pojkarna kom hem från skolan och var alla griniga över att behöva vara tillbaka i vardagen med tidiga mornar och läxor innan lek.. haha. Så med andra ord är allt som vanligt. ;)

Har ägnat större delen av kvällen till att läsa.. Head over Heels av Susan Andersen.
Jättebra bok men man får nog lov att lägga undan den ibland då spänningarna mellan huvudkaraktärerna kan bli lite väl påtaglig ibland.. haha. Snacka om att man kanske behöver ha lite spänning i sitt eget liv när en bok kan bli för mycket. ;)

Det är snart bara två veckor kvar av min vistelse i Florida..
Måste säga att det ska bli skönt att komma hem och träffa familj och vänner. Men känner redan nu en liten separationsångest för att lämna människorna här. 
Funderade på om jag skulle smyga ner Bret i resväskan och ta med honom hem. ;) Hur ska jag klara mig utan honom?
Som sagt, väldigt blandade känslor denna gången när det börjar bli dags för hemfärd.
Men det är två veckor kvar och jag ska njuta av varje stund som är kvar! :)
Det enda jag inte ser fram emot med hemfärden är mörkret och kylan.. hörde att det verkligen är vinter där hemma nu.
Inget jag vill åka hem till direkt! :/

Jaja.. nu ska jag fortsätta läsa lite till och sen är det nog dags att sussa.
Tänkte kliva upp skapligt imorn och jag hoppas på att det ska vara fint väder så man kan njuta av solen igen. ;)
Ingen tid att spilla nu.. Ska vara brun när jag kommer hem!! ;) 

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2009-01-06 18:36:41

Tack för din gulliga kommentar :D Du verkar ha de lagom gott där borta i värmen, idag har vi haft de "varmt" med bara -3 typ haha... lagom skrattar Kommer du hem för att stanna eller ska du tillbaka till Florida sen? kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela