Sanna - Mitt i livet

Min mage - min bästa vän?

Publicerad 2009-01-21 04:03:21 i Allmänt,

Nee.. inte ikväll i alla fall!
Helt plötsligt blev min mage min värsta fiende. Jag har mått lite småilla under hela dagen och för en stund sen så sköljde illamåendet över mig totalt! :(
Så nu har jag legat nerbäddad i sängen och tittar på Mamma Mia. Jag känner mig liten och ynklig!! :(
Jag hoppas att det bara är nått jag ätit för jag vill verkligen inte ligga såhär sjuk imorn..
Då kommer jag att gråta floder, det är en sak som är säker! Och är jag magsjuk på riktigt så kommer jag inte ens kunna flyga på torsdag! Och det får jue absolut inte hända..

Det kanske bara är så att jag är så nervös för hemresan (flyget alltså) att jag gör mig själv sjuk.. att nerverna inte riktigt orkar med! Jag vet inte, men så känns det i alla fall.

Nee.. nu ska jag titta färdigt min film.. om jag inte somnar förstås!
Skulle jue vara skönt det också.


Liten och ynklig var det.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela