Sanna - Mitt i livet

Onsdag 28/1

Publicerad 2009-01-28 14:52:38 i Allmänt,

Jag är trött idag igen..
Men anledningen är också att min mensvecka (ja, man kan väl skriva det rakt) ut börjat.
Jag hatar verkligen den här veckan!! Jag blir så otroligt orkelös och ynklig.. Lägg på en underbar förkylning på det också så är det hela klart!! Haha
Haft en massa skumma drömmar inatt också.. men, men. Det blir nog bra ska ni se!!

Jag är värsta nöjd med mig själv ska ni veta..
Vanligtvis brukar det ta alldeles för många veckor innan jag orkar packa upp mina resväskor efter en resa, men jag hade alla mina väskor uppackade redan dagen efter jag kom hem! Snacka om lycka..
För nu behöver jag inte ha ångest för att det ligger kläder överallt och att väskorna står i vägen osv. Massa skönt jue! :)
Jag försöker verkligen komma på nått att göra nu när man är hemma..
Men, som sagt, är man orkelös och kanske inte alltför påhittig. Det är skönt att inte ha nått att göra ett par dagar, men tillslut börjar man jue klättra på väggarna. Det gör i alla fall jag..
Kanske skulle rensa lite här hemma, kolla vad man pulat in i bokhyllorna osv..

Det är så tomt i det här huset nuförtiden.. med min lillebror utflyttad!
När jag vaknar på morgonen så är det bara jag hemma eftersom mina föräldrar är på jobbet.
Känns konstigt faktiskt och jag har kommit på mig flera gånger, under kvällarna, med att fundera över när lillebror ska dyka upp hemma.. Sen så inser jag att han troligtvis redan är hemma. Fast hemma i sitt eget kryp-in.
Inte alltid så lätt det där.

Hoppas på att jag ska få upp krafterna till helgen i alla fall.. Ser verkligen fram emot den! :)
Vill inte behöva ligga hemma och känna mig ynklig!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela