Sanna - Mitt i livet

Tisdag 20/1

Publicerad 2009-01-20 17:30:55 i Allmänt,

Tid här; 11.05
Vädret idag; 18 grader, mulet, blåser kallt!!

Usch, fy och bläääh! Vaknar till skitväder ännu en dag.. Man vill inte ens kliva ut genom dörren när det blåser så kallt.
Det ryktas om att det till och med ska bli nästintill 0c grader inatt!!
Hur i hela fridens namn tänker dessa vädergudar?? Jag har jue bara 2 dagar kvar och då ska det jue vara sol!!
Men kanske lika bra att vänja sig vid det kalla så att det inte blir värsta chocken när man kommer hem.
Får försöka tänka positivt.. fast jag mest känner för att sura till lite just nu. Haha

Idag är det en historisk dag..
Barack Obama ska sväras in som den 44:e presidenten här i USA! Det visas på nästan varje kanal just nu.
Faktiskt ganska intressant att titta på.. :)
Men ni ska veta hur amerikanerna nu försöker mjölka folket på pengar genom att USA för första gången får en 'svart' (ursäkta ordvalet, kommer verkligen inte på vad det heter just nu) president.
Allt man kan tänka sig att sätta hans ansikte på har de redan gjort.. pennor, tallrikar, posters och Gud vet vad.
Och allt kostar skjortan.. plus att det är klart att de bara finns i ett limitterat antal!
Så man måste passa på att äga en del av historia!! Hahaha.. tycker det är helt sjukt!
Fy,, Obama kommer jue typ få det svåraste jobbet, som en person kan ha, just nu. Med tanke på allt skit med krig och lågkonjuktur och allt vad det nu är! De pratar väldigt mycket om det här.. och hur har han kommer att klara av det.
Det finns väl inget riktigt svar på det utan det kommer väl att visa sig och det är bara hoppas på det bästa. :)

Jaja.. ska väl titta lite på tv nu medans jag försöker komma underfund med vad som händer idag. :)

Pusa,
Sanna


Jag saknar henne redan.. :(

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-01-20 18:18:19

Ha, ja, alla ska verkligen titta på det, vi har fått ledigt för att all personal ska titta, och lunchen serveras senare för att hotellpersonalen vill se. Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela