Sanna - Mitt i livet

Tisdag 27/1

Publicerad 2009-01-28 01:00:36 i Allmänt,

Spenderade morgonen hos Vice och blev fin i håret!!
Vad jag älskar de där timmarna i den där stolen!! Det är helt sjukt! Och massa trevlig skvaller fick man ta del av också! :)
Jag tycker så himla mycket om Vice.. han är en såndär person som man trivs med på ett helt otvunget sätt.
Svårt att förklara kanske, men så är det i alla fall! :)

Lunchade tillsammans med Magdalena på Ming Palace! Massa gott var det! :)
Och efter det tog vi en sväng på stan och kollade utbudet, känns som att man gärna har nått trevligt på sig till helgen! ;)
Hittade lite smått och gott som är värt att tänkas på i alla fall.
Vi tog en fika på Wayne's med Ciro som sällskap också, alltid lika trevligt och sen åkte vi hem till Maggi och degade i hennes soffa.
Stackars tösen har åkte på lunginflammation så vi spenderade dessutom en timme på läkarmottagningen i stan också.
Usch, va tråkigt det var.. kändes som att man bara blev sjukare jue längre man satt där. Haha
En till sväng hem till sjuklingen och sen så var dagen slut och det var dags att åka hemåt.
Plockade upp min far, som hade varit ute på trevligheter efter jobbet, också på vägen hem och nu har jag suttit och varit väldigt oproduktiv i en timme typ.

Allting går väldigt slött idag känner jag..
Jag har nyst ca 100 gånger och jag vet inte hur många hjärnceller jag har tappat. Men det verkar i alla fall som att Nasonexet hjälper till mot förkylningen och med bihålorna. *peppar, peppar*
Jag känner mig trött, men miljontals tankar flyger genom huvudet och jag är inte så säker på att jag kommer kunna somna. Men ska göra ett försök om en liten stund i alla fall.

Tycker väldigt mycket om den här låten just nu.. spelar sönder den i mp3:n, bilen, datorn och stereon! :)

Anonymous - Bobby Valentino



Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela