Sanna - Mitt i livet

Tisdag 6/1

Publicerad 2009-01-06 22:31:41 i Allmänt,

Tid här; 16.19
Vädret idag; Sol med växlande molnighet, 29 grader.

Vaknade vid 10 imorse och tänkte att jag skulle vara lika duktig idag som igår. :)
Det tog mig en timme att ta mig ut på en promenad, men jag kom iväg i alla fall! 45min i en stekande sol, med lite moln som tur var.. :) och sen gjorde jag så gott jag kunde med att hänga med i ett av träningspassen på tv. :)
De har jue en sån kanal här med bara en massa träningsprogram, allt från yoga till aerobics.
Skuttade mig helt slut inne på rummet och det gick väl kanske sådär.. haha. Man känner sig lite fånig när man står där alldeles ensam.
Blev ungefär en timme på trampolinen i solen med en bok innan det var dags för en dusch och lite lunch. :)

Känner mig slut i kroppen.. haha.
Och har redan träningsvärk dessutom från gårdagens aktiviteter. Snacka om att man verkligen är otränad.
Men hur mycket bättre mår jag inte av att röra på mig!
Det enda lilla molnet jag har över mitt huvud är den här fruktansvärda huvudvärken som kommer i tid och otid.
Kanske inte är helt frisk i alla fall.. som jag hoppades på! :/
Men tar det ganska lugnt med saker och ting i alla fall och med hjälp av en Advil (åh, älskade Advil) så försvinner värken ganska fort. :)
Håller mig ganska bra med ätandet också.. äter lagom portioner och småäter inte mellan målen.
Igår tog jag mig en skål med minimorötter (och dipp) till min bok som jag läste. :) Massor gott! ;)

Svårt att greppa att det bara är en kort tid kvar innan jag ska åka..
Känns som att det är längre tid och ibland så känns det som att två veckor är hur lång tid som helst, men det är det jue faktiskt inte.. Två veckor kommer att passera fortare än man tror och vips så sitter jag på flyget hem.
Men som sagt; vill verkligen hem och träffa alla nu! De senaste veckorna, med tanke på att det varit jul/nyår, så har min hemlängtan varit ganska stor. Måste stilla den lite grann.. :)

Jaja.. snart dags att börja tänka på middag kanske..
Och om man skulle ta och ringa David och Steve och se om de kanske har lust att 'hänga' lite ikväll?
Får se vad som händer och sker. :)


Har ni förresten sett vilken bild som blev uppgrävd?? Haha..
Känns som en evighet sen!! På Ivans 20-års fest 2006.. Det är längesen!! :)



Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela