Sanna - Mitt i livet

Torsdag 22/1

Publicerad 2009-01-22 16:44:26 i Allmänt,

Tid här; 10.13
Vädret idag; Soligt, ca 14 grader, kallt!!

Min kväll igår var hur trevlig som helst.. :)
Det började med att vi (jag, David, Steve och Butter) åkte till Tijuana Taxi (lokalt barhäng/restaurang) och drack några drinkar och snackade lite.. sen skulle vi vidare till Porterhouse i Boca för att fortsätta där.
På vägen dit stannade vi vid nått ställe som gick under namnet The Toad, shit vilket jävla ställe alltså.
Det är också nån sån lokal bar, dit ungdomar går för att bli fulla, spela Beer Pong och Gud vet vad! Shit, vilket sunkigt ställe.. Kan knappast säga att det nått för mig! Men grabbarna hade några kompisar som var där så vi åkte förbi och snackade med de. De spelade Rednex - Cotton eye Joe och jag måste jue självklart tala om för alla att det är ett svenskt band som gjort den låten! Haha.. det var fan ingen som trodde på mig!
På Porterhouse dansade vi så att jag idag faktiskt har lite träningsvärk.. de spelade så sjukt bra musik under hela tiden vi var där.. Vi stannade där till 03 och åkte sen till Steak n Shake för att äta lite.
Allt som allt var det en mycket trevlig kväll med grabbarna och jag kommer sakna de alldeles fruktansvärt mycket.

Det är så sjukt för jag trodde att jag skulle tycka att det var tråkigt att inte ha några tjejkompisar, förutom Melissa då, men henne träffar jag jue inte så ofta tyvärr, men jag har haft så jäkla roligt med nästan bara grabbar.
Det är de som varit mina 'homies' och de som har presenterat mig för de tjejer jag träffat. Inte för att jag umgåts nått mer med de efter att jag träffat de en gång. Haha
Men jag kan helt ärligt säga att bristen på tjejvänner inte har stört mig alls.
Självklart har saknaden efter mina tjejer hemma i Sverige varit som ett litet irriterande sår, men vad hade jag förväntat mig? ;) faktum kvarstår, jag trivs att umgås med killar! :)

Var i alla fall hemma vid 05 och kan lova att det var nästan 0c grader här när jag kom hem!
Höll på att frysa ihjäl på vägen hem!!
Det är inte så mycket varmare nu, men solen skiner i alla fall och gör det lite lättare.
Sitter på min säng och skriver detta sista inlägg från Parkland, Florida!
Om ett par timmar ska jag åka hemåt! Fan jag har nog inte riktigt fattat helt att jag ska hem. Men jag har en pirrande (irriterande) känsla i magen av nervositet och kanske lite extas blandat med sorg!
Svårt att förklara hur jag känner just nu..
Jag är verkligen helt i extas att jag ska åka hem och träffa min familj och mina vänner!! Samtidigt är jag ledsen för att jag ska åka härifrån.. det finns så många fina människor här och jag kommer sakna varenda en.
Gick upp imorse och sa hejdå till pojkarna också innan de skulle till skolan! De har blivit som mina småbröder nästan.. Jag antar att det blir så när man bor hos en familj, det är oundvikligt att bygga band med de.

Jaha.. nu vart det ett sånt där inlägg om allt och inget igen! Haha
Måste nog ta och packa det sista jag har och fixa iordning mig så jag slipper stressa, som vanligt! :)

Vid den här tiden imorn är jag nog nästan hemma i lilla E-tuna igen!! Wiiieeee! :)

Pusa,
Sanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela