Sanna - Mitt i livet

Förvirrad?

Publicerad 2009-07-15 03:00:52 i Allmänt,

Jag har haft två sköna, lediga dagar.. Det här inte hänt speciellt mycket utan jag har bara varit. :) igår så hittade jag två klänningar som jag nu måste välja mellan till bröllopet. Jag unnade mig båda två så nu får vi se vilken jag ska välja. Sen så la jag mig faktiskt i ett solarium o hade det skönt en stund. Ett besök hos föräldrarna hann jag också med. :) o sen blev det lite umgänge med tjejerna, några cider o så kom Bojan o gjorde sällskap. :) Nu har jag sett Twiglight! Äntligen, kanske man kan säga. Blev positivt överraskad o måste säga att jag tyckte om den. :) Idag har jag jobbat.. Det har väl kanske inte riktigt varit min dag. Är så trött så jag knappt vet vad jag heter. Det är så konstigt det där.. Jag tycker alltid att jag har klarat av tisdagar, då vi har som mest folk, bra. Men nu så är det som att det bara inte går. Det känns som ett personligt nederlag. Som att jag misslyckas totalt. :-S jag vet att jag inte borde tänka så.. Det är kanske bara tröttheten som talar. Det blir nog bra. :) Nee, bloggar fortfarande från mobilen så det får räcka nu. Jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter. Sova nu kanske.. Pusa, Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela