Sanna - Mitt i livet

I'm moving on..

Publicerad 2009-07-06 12:23:32 i Allmänt,

Jag håller på att flytta till mitt nya hem.. samtidigt som jag jobbar en massa.
Det skulle inte vara så jobbigt om det inte var för att jag måste städa i mitt nya hem, eftersom den förra hyresgästen inte har flyttstädat efter sig. Men det där har jag varit irriterad över ett par dagar redan så det släpper vi nu.

Är i Torshälla och tänkte att jag skulle få nått vettigt gjort här också. Har jue en ledig dag! :)
Får se om man orkar vara vettig hela dagen eller om man ska hänga lite ikväll sen. Haha

Nee, tänkte bara tala om att det inte är latheten som sätter sina spår i mitt skrivande. Bara bristen på tid och dator. Men det ska vi också lösa så småningom. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela