Sanna - Mitt i livet

Jag känner mig glad! :)

Publicerad 2009-07-21 15:20:10 i Allmänt,

Jag har haft fyra sköna, lediga dagar och verkligen kunnat njuta av de.. :)
Fredagen gick åt till en massa nödvändigheter, lite slapp och grillning ute hos föräldrarna och sedan lite chill med Philippa och Nikola hemma hos mig. Det var verkligen en skön dag.. somnade såklart sent och var hur trött som helst när väckarklockan ringde på lördagsmorgonen.
Dags för Fridas möhippa och det var en tidig start på dagen.. Brunch i Rothoffsparken vid 10, med mousserande vin och en massa skratt, vidare till Stockholm där Frida blev fotad och sedan middag på La Coucaracha (eller hur nu det stavas). Utgång på Sturecompagniet, nattmat på McDonalds där jag självklart var tvungen att störa lilla Alfadji där han stod framför oss i kön! (hahaha) snacka om att jag kände mig som en riktigt turist! Som tur var det inte långt hem i alla fall och det tog inte lång tid innan jag låg och sussade på hotellet.  :) Tidig morgon på söndagen för obligatorisk hotellfrukost och sedan lite extra sömn på det.

Resten av dagen låg jag helt däckad. Bojan kom och gjorde mig sällskap. :)
Han stannade en stund och vi kollade tv och sen åkte han till jobbet.
Igår, måndag, hade jag en trevlig dag med Philippa ute i Tuna Park. Vi shoppade underkläder och skor och försökte leta lite annat nödvändigt. Fick mitt mobila bredband att fungera också så nu har jag internet hemma. :) Middag på Åbryggan och Bojan och Marcus kom förbi och gjorde oss sällskap. Vi hade en riktigt trevlig kväll. :)
Sent i säng som vanligt och idag har jag sovit länge.. Väntar på att det ska bli dags att gå till jobbet.

Imorn är jag ledig igen.. :)
Philippa fyller år och ska firas lite grann. Kul ska det bli!

Vi har verkligen skitväder hemma i Tuna idag..
Jag längtar bara mer och mer till mitt älskade Kroatien! Jag vill åka nu!!
Men, men..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2009-07-22 11:17:04

Å bryggan, är det pråmen? Damit.. blir lite avis på ditt liv. Du är ju överallt :P Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela