Sanna - Mitt i livet

Fredag 12/6

Publicerad 2009-06-12 16:21:50 i Allmänt,

Jag är lat!!
Varje gång jag loggar in på bloggen och tänker att jag ska skriva ner ett par rader så tar latheten över och lusten försvinner. Fast det kan också ha att göra med att jag inte har nått speciellt att skriva om. Det enda mitt liv består av för tillfället är jobb och diverse huvudbryn som jag inte ens har nån lust att dela med mig av i bloggen.

Idag skulle jag ha jobbat på lunch på Åbryggan och sen kvällen på Harrys men eftersom den Svenska sommaren lyser med sin frånvaro och det är mer eller mindre storm där ute så fick jag vara ledig nu på dagen.
Vilket betyder att jag kröp ner under mitt varma täcke igen och sov ett par timmar. Tror att det behövdes. Slocknade direkt och vaknade inte förrän 13.30. :) Skönt var det i alla fall att få lite extra sovtimmar.
Helgen består av jobb och det är helt okej.. känns ändå inte som att man har lust till annat.
Nästa helg ska jag vara ledig i alla fall. Det tycker jag att jag förtjänar. :)

Jag skulle absolut inte klaga om solen skulle vilja visa sig mer i vårat avlånga land.
Ska det bli ännu en sommar som regnar bort? Eller kan det kanske vända? Jag hoppas på det senare eftersom jag inte kommer iväg på nån utlandsvistelse i sommar i och med att jag flyttar till lägenhet och har en massa annat skoj jag ska göra.. Men man ska aldrig säga aldrig! ;)
En sista minuten för 1000:- kanske ropar mitt namn i slutet på sommaren.. hahaha
Drömma kan man jue alltid göra.

Förövrigt är jag på jakt efter en soffa till mitt nya vardagsrum..
Absolut inte en i skinn!
Men annars är förslag välkomna. Har svårt att hitta nån bra när man hade typ bästa soffan i gamla lägenheten! Man blir lite kräsen.. hahaha

Nee..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-06-22 13:15:50

Lazie Bone!

Postat av: caroline

Publicerad 2009-06-26 07:31:58

hej hjärtat! la ut lite bilder på bloggen =) nu är jag tillbaka =) pusss

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-06-29 22:09:35

Nu är det verkligen länge sen du skrev Sanna! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela