Sanna - Mitt i livet

Long time.. no hear!

Publicerad 2009-06-30 13:38:59 i Allmänt,

Nej, jag har inte fallit ner och dött.. bara haft ett litet break! :)

Men nu ska jag väl försöka vara tillbaka, en liten stund i alla fall..


Vad har hänt då?

Jag har jobbat, jobbat, jobbat och jobbat.. Försökt att njuta av sommaren som plötsligt infunnit sig i vårat avlånga land. Bla så var jag ledig under midsommar och var ute med några vänner. Kvällen blev inte riktigt som planerat men jag hade verkligen trevligt. Ända tills jag vaknade morgonen efter.

Efter en shot av Absinth, kvällen innan, så var jag mindre kaxig. Kände mest för att gråta faktiskt. Hahaha
Men jag överlevde och står fortfarande på benen. ;)

Har inte mycket att beklaga mig över just nu.. Mitt liv är toppen! Hur längesen var det man kunde säga det bara sådär?? Alldeles för längesen tror jag.
I morgon får jag nyklarna till min lägenhet! Jag blir äntligen e-tunabo. Känns verkligen jättebra.
Betalat min första hyra idag och en del diverse räkningar och det känns faktiskt också bra. :)
Ska man ändå beklaga sig över något så är det väl det här med semester, som tyvärr kommer att lysa med sin frånvaro denna sommar.. Det känns sådär att man inte ska få åka ner till älskade Kroatien i år. Men jag kommer nog att överleva det med. Man vet jue aldrig vad som händer under sommaren. ;)

Hinner jue självklart inte skriva nå mer nu eftersom det snart är dags att dra sig till jobbet.
Vilken värme det är där ute.. det är jue knappt så att man vågar sig ut genom dörren!
Att ha fått jobba på Åbryggan större delen av förra veckan har varit helt underbart. Fast man varit lite mosig i huvudet när solen stekt på som den gjort. Men man ska jue absolut inte klaga. :)

Var det nån som förstod nått av det här inlägget?
Blev jue alldeles virrigt tycker jag.. men det orkar vi inte bry oss om just nu.
Ska se om jag kanske kan rota fram några bilder också till nästa inlägg. Inte blivit mycket av den varan den senaste tiden men lite har man väl lyckats få med. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela