Sanna - Mitt i livet

Måndag 1/6

Publicerad 2009-06-02 00:41:17 i Allmänt,

Det har varit tyst från min sida den senaste veckan.. men jag har faktiskt haft fullt upp med jobb och livet. :) Klämde in 45 arbetstimmar under onsdag-söndag och det har varit hektiskt under vissa stunder.
I fredags lyckade jag även klämma in en utgång tillsammans med Malin. Jag ville verkligen gå på Fat Joe men det blev inte så, och jag kan säga, såhär i efterhand, att det nog inte var någon större förlust. Istället gick vi på reaggefest på Dekår. Det var en hel del folk och bandet som spelade var faktiskt överraskande bra. Men det kändes inte riktigt som min grej och därför mötte jag och Malin upp My och Philippa och gick och dansade på Nybron en stund. Det var inte jättemycket folk men vi hade trevligt. :)

Åter till jobbet igen då.. Harrys är samma gamla vanliga och jag trivs med att jobba där igen. :) Det är ganska skönt att vara tillbaka på ett välkänt ställe. :) Sen öppnade även Åbryggan i torsdags och helgen har jag jobbat där. Det finns inget bättre ställe att jobba på under en solig dag som på lilla bryggan. ;) Man går runt där i solen och även om man kanske vissa stunder känner att man håller på att smälta bort så är det värt det.. för man får ta del av det fina vädret som erbjuds här i Sverige. Kan inte bli så mycket bättre än det.
Jag skojar däremot inte när jag säger att gått ner ca 3kg sen i onsdags.. Det mesta försvann väl nu under helgen och kanske rentav igår, söndag! Snacka om att det var mycket att göra. Sprang bokstavligt talat häcken av mig. Men jag tackar och bockar för detta betyder jue i alla fall att jag slipper köpa träningskort. ;)
Tror att fötterna har börjat vänja sig vid att gå/springa/stå. Jag ville inte längre kapa av mig fötterna imorse när jag vaknade.. ;)


Idag har jag haft en välbehövd ledig dag..
Jag sov länge, länge, länge.. La mig ute i solen på bakgården och somnade nästan. Skönt var det vill jag lova. Dagar som denna är det inte dåligt att bo i Torshälla, där allt är lugnt och stilla. :)
Lela och Annika kom och hämtade mig och vi åkte till Strägnäs och åt på Riva, som ligger nere vid hamnen. Det blev cevape såklart. Massa gott var det och det var verkligen jättemysigt att sitta där och bara snacka.
Resten av kvällen har vi spenderat på Lelas balkong med vattenpipa (med äppelsmak, haha) och lite gott vin. Känner mig verkligen avslappnad och det börjar bli dags för sängen. :)
Veckan består av jobb och det återstår att se om jag lever på söndagkväll. ;) Skämt å sido.. jag är verkligen superlycklig för att jag nu har ett jobb. Det känns bra. :)

Just ja.. Ska jaga fastighetsägare också.
Jag kanske, kanske har hittat en lägenhet till mig! Skulle inte det bara vara toppen!?

Nee.. nu ska jag sussa.

Pusa,
Sanna




Om ni har glömt hur jag ser ut.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela