Sanna - Mitt i livet

Onsdag 10/6

Publicerad 2009-06-10 15:09:45 i Allmänt,

Fy va dålig jag är på att skriva..
Det känns som att det är en standardfras jag kör med nuförtiden!
Men varje gång jag har loggat in för att sätta mig att skriva så har tiden inte räckt till eller så har lusten inte alls infunnit sig.. men det börjar väl bli dags att uppdatera lite i alla fall.

Jag har den senaste veckan jobbat, jobbat och jobbat.
Vet ni hur skönt det känns att kunna säga att man har ett jobb? Jag är så glad! Den senaste veckan har det varit ganska mycket jobb dock men nu är det mer 'normalt'. :)
Under veckan som gått har jag även hittat en lägenhet i stan och kontraktet kom idag så jag flyttar 1 juli! :) Eller ja, jag får nycklarna då men kommer inte flytta förrän till helgen där. Känns bäst så.
Det ska bli riktigt skönt att komma in till stan igen och ha något eget som man kan rå om. Jag trivs bättre här i Torshälla nu men det är inte roligt att behöva köra bilen fram och tillbaka när man ska jobba.

Idag kom också mina papper från Komvux.
Oturligt nog så fick jag bara plats på två av de fem kurser jag sökt för hösten. Men står som reserv på de förstås. Så till hösten ska jag i alla fall plugga Svenska B och Engelska C. Kan bli intressant. Hoppas på att någon ska hoppa av och lämna över platserna till mig på de övriga tre kurserna så jag kan avsluta det under hösten. Det var jue lite det som var planen med det hela.
Plugga hösten, jobba våren och skola till hösten igen!
Men nu får vi ändra på de planerna lite grann. Känns väl lite sådär att plugga två kurser men kommer knappast säga ifrån mig platserna heller. Det får gå helt enkelt.

Idag är jag ledig under dagen..
Ska leka bartender i Schlagerbaren ikväll. Blir 3:e gången nu. :)
Tycker det är jätteroligt och det går framåt med utvecklingen.. hahaha. Får se hur det går ikväll.

Nu ska jag ta och försöka få nån ordning på saker och ting.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela