Sanna - Mitt i livet

Bättre??

Publicerad 2009-03-19 03:46:33 i Allmänt,

Jag vet inte om mitt öra blir bättre.. :(
Det känns inte som det i alla fall.. det gör fortfarande ont och jag knaprar fortfarande piller! :/ Läkaren sa att om det inte blivit bättre efter två dagar så var jag tvungen att komma tillbaka för att kanske byta ut min medicin! De skulle visst ringa.. så det blir väl imorn då kan jag tänka mig..
Jag ber till Gud just nu att jag kommer att vakna imorn utan smärta i örat! För jag vill verkligen inte gå tillbaka dit och betala mer pengar och bli ännu fattigare! :(
Då kan jag faan lika gärna åka hem.. för jag har ingen större lust att spendera hela min tid i Florida sjuk! Vad är det för meningen med det?

Jag vet inte riktigt vad jag funderar över just nu.. Det är så mycket tankar som snurrar!
Igår hade jag fått inte mindre än två bröllopsinbjudningar skickade hem till Torshälla.. Ganska roligt att de dök upp på samma dag., Mamma var väldigt imponerad av korten. De var visst jättefina. ;)
Det ena var till Fridas och Patos bröllop och det andra var för Annelies, min skånska vän som jag träffade i Florida när jag var här för tre år sen. Jag ser väldigt mycket fram emot att gå på båda vigslarna. :)
Hur mycket jag än gläds med mina vänner för att de faktiskt hittat rätt så kan jag inte låta bli att känna mig lite ensam. Jag vet att det är dumt att tänka så.. men hur kan man låta bli?
Usch.. orkar fasen inte ens tänka på det..

Förövrgt så håller jag med alla andra om att nya facebook suger ordentligt!! Jag ogillar den starkt!!

Nu ska jag titta på slutet av Mamma Mia och sen sussa..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela