Sanna - Mitt i livet

Ett tips..

Publicerad 2009-03-21 05:22:56 i Allmänt,

Jag har tagit det väldigt lugnt idag..
Jack, Kristinas frisör var här för att kolla ut en färg till mig som vi ska sätta i på söndag, istället för måndag.. Jag ska alltså inte bleka håret denna gång utan färga.. Fast det är fortfarande en ljus, askblond kanske, färg.. så det kommer nog inte bli någon större skillnad! Jag är väldigt nyfiken på hur det kommer att se ut. Det blir nog bra tror jag. Det roliga var att Jack fixade mitt hår när jag var här för tre år sen.. och han kommer ihåg en rödtott! Haha.. han tyckte däremot att jag passade mycket bättre i det blonda. :)
Han är hur trevlig som helst och jätterolig.. man får ont i magen när man spenderar mer än 30min med honom!

Örat har inte besvärat mig så värst mycket idag.. Det är det här locket som irriterar mig bara! Jag hör jue inte så bra så det är ganska jobbigt. Nu mot kvällen har värken kommit tillbaka lite grann men det gick ganska snabbt över med hjälp av några värktabletter. :)
Tvättat håret har jag, äntligen, vågat mig på att göra också! Kan tala om att det var det bästa jag gjort på vääääldigt länge! Hur underbart är det inte med nytvättat hår?? ;)

Kvällen har jag spenderat med film och bara tagit det lugn, så skönt så.. :)
-------------------


Jag måste tipsa er om en sak.. :)

För ett tag sen så snubblade jag över en e-tuna tjejs blogg.. Sandra heter hon och har startat ett eget företag för bad-och underkläder, CKRETS. Hon syr allt själv, alltså är varje plagg unikt. Jag har kikat på hennes kreationer väldigt många gånger och varit väldigt sugen på att beställa någon av hennes underbar plagg.. för de är verkligen underbara. :) Med tiden så kommer jag nog absolut att köpa något av henne.





Om ni klickar på bilden ovan så kommer ni till Ckrets bloggen där hon lägger ut sina senaste plagg och där man kan skicka in sina beställningar eller önskemål.. :) Ta er en titt.. det är väl värt det kan jag lova.


Nu ska jag sussa..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-03-21 13:15:15

Tack så mkt för de fina orden! :) Sånt gör en verkligen glad!

Klart du ska ha en spotify inbjudan. Skriv ner vilken mail du vill ha den till bara så skickar jag en bums :)



// Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela