Sanna - Mitt i livet

Fredag 20/1

Publicerad 2009-03-20 17:03:02 i Allmänt,

Tid här; 11.50

Jag tror att jag faktiskt är bättre i örat idag.. Har inte vaknat en enda gång under natten av att det värker!! Jag var tvungen att fråga Kristina om det verkligen kunde visa så mycket skillnad på bara en dag. (Skeptisk som man är).. Men hon sa att det var det hon hade förväntat sig av min andra medicin! Wow, säger jag bara..
Visst känner jag av en mindre värk.. den ligger liksom lite gömd där långt bak i örat, men det är inte som det har varit tidigare och för första gången på evigheter känns det som att jag faktikst sovit en hel natt!
Jag har fortfarande lock för örat och har svårt att höra vad folk säger, men det kan jag leva med ett tag till.. om det betyder att jag ändå håller på att bli frisk. :)

På måndag ska jag förresten klippa mig.. snacka om att det är dags! Tänker inte göra som förra gången att jag låter håret vara orört och se ut som.. ja, jag vet inte vad jag ska kalla det, när jag kommer hem. Fick verkligen panik!! Om jag fixar håret på måndag så ska det vara lagom tid att fixa det när jag kommer hem sen i maj.. Skitbra jue! :)
Pratade med Maja igår, hon är jue i Bradenton, som ligger ca 2½ timme från där jag bor, och jobbar som au-pair i ett år. Vi ska väl försöka klämma in en helg i Miami när hon är långledig i April! Jag kan inte låta bli att se fram emot det.. Det ska bli kul att träffa någon från hemma liksom.. Och komma bort en stund! :)

Nej.. nu måste jag faktiskt försöka mig på att tvätta håret!! Jag blir alldeles galen på det som det är just nu.. Men hur jag ska jag göra för att inte få vatten i örat?? Orkar inte anstränga mig ju..

Oj.. nu öser regnet ner igen!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela