Sanna - Mitt i livet

Fredag 27/3

Publicerad 2009-03-28 04:01:17 i Allmänt,

Det blev inget skrivande igår..
Jag orkar inte tjata om hur hängig jag är, om mitt lock i örat och hur deprimerande det är att känna sig som att man aldrig blir riktigt frisk. Jag hade verkligen ingenting att skriva om igår..

Idag tänkte jag dela med mig om att jag varit på IKEA tillsammans med Kris, hennes pappa och Bret.
Det var trevligt att komma ut lite och titta på allt fint de har!! Men suget efter att flytta själv blev jue väldigt stort när man traskade omkring där.. Måste nog utforska möjligheterna kring det när jag kommer hem till Eskilstuna. :) Kanske kan vara något. Men ja i alla fall.. så handlade jag en massa svenskt godis; Kexchocklad, marabouchoklad, Dajm, Alhgrens bilar. Blev så mycket som $17! Inte illa att köpa godis för så mycket. Och när jag kom ut i bilen var jag inte ens sugen på det längre.. Haha..
Jag hann dock bara hem innan Bret letade sig in i min påse och åt upp nästan en hel rulle Marabou mjölkchoklad innan jag kom på honom! Haha. Så jag blev en rulle choklad fattigare! Men vad gör man? ;)
Sen öppnade jag faktiskt en påse med bilar nu på kvällen eftersom Carl inte fick några egna då lillebror J.J åt upp hela påsen själv. Så snäll som man är så satt jag till och med och tog ut alla vita bilar åt honom, eftersom han bara tycker om de vita.. Så jag åt några själv också. Och nu mår jag verkligen illa!

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. Bara varit här hemma med familjen! Var ute på en väldigt kort promenad bara för att få lite luft och solen stekte på ganska bra. Synd att man inte ska vistas så mycket i solen bara. Men imorn äter jag det sista av medicinen och sen kanske jag kan återgå till ett någorlunda normalt liv. Det skulle vara ganska trevligt faktiskt. Börjar mitt normala liv imorn med att festa! Ser så fruktansvärt mycket fram emot imorn! Att få träffa folk, komma iväg ut.. att vi ska till Americas Backyard gör inte saken värre! Jag älskar det stället. Man får den där riktiga 'utomlandskänslan' när man är där! :) Så ja.. jag är väldigt glad att jag ska iväg imorn! :)

Förövrigt så blev jag jätteglad när min mobil pep till en morgon och jag vaknade av ett sms från käraste Carro. :) Jag vet inte varför men jag fick en varm känsla inom mig. :) Fast jag kunde jue inte svara på det förstås eftersom jag inte har några pengar på kortet! Men jag ska se om jag inte kan fylla på det kanske..
Jag får jue låna ett amerikanskt nummer av familjen så att jag ska kunna ringa när jag behöver skjuts hem osv och jag använde deras telefon ett tag, men det är en Nokia och jag blir galen av ringsignalerna och allt. Fattar jue knappt att det är min telefon som ringer.. Haha. Så istället har jag satt deras kort i min telefon och mitt kort i deras. Funkar jättebra jue.. :)

Nehe.. nu ska jag läsa lite..

Har haft en sån spänningshuvudvärk nu i två dagar.. Det försvinner under dagarna men kommer tillbaka lagom tills att jag ska sova. Så himla irriterande. Dessutom så har det här locket och mina bihålor gjort att jag knappt kan böja huvudet åt nått håll utan att det spänner. Men jag får se det positivt.. Locket har nästan släppt helt nu! :)

Och sen har jag haft en pirrande känsla i magen också.. Nästan sådär så att man mår illa!
hmm..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2009-03-30 07:14:32

hej hjärtat! saknar dej vad glad jag blir att du blivit glad över sms:et =) hahah sant!!! saknar dej massor hoppas du har det underbart =) själv rullar det på =) var hos frida i går hon fyllde juh år =) drack lite vin men lite slutade med en hel flaska =) hahahhah

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 07:16:56

hejhej hur är det med dig då?

kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela