Sanna - Mitt i livet

Fredag 6/3

Publicerad 2009-03-06 20:01:26 i Allmänt,

Tid här; 13.52
Vädret just nu; Sol som försvinner bakom molnen, +23c, blåsigt.

Tänkte få mig en tidig start imorse igen.. men efter en natt med konstiga drömmar och lite sömn så bestämde jag mig för att ta en sovmorgon! :)
Har skitont i axlarna efter yogan igår! Snacka om att man är totalt otränad! Inte ens lite roligt.
Känt av lite illamående idag nu på morgonen så det har inte hänt så mycket här.. Mest legat faktisk. Det är en jättekonstig känsla.. Jag känner mig sjuk fast ändå inte!

Får se om det händer nått spännande idag.. Skulle jue inte sitta helt fel.
Och bara jag inte blir sämre under dagen!

Haha.. titta vad jag fick för bild skickad till mig!!
Det känns som evigheter det här togs.. nån gång när jag jobbade på Rolling! Måste ha varit i Nov-Dec 2006 eftersom jag har mina naglar där.. :)


En mindre smickrande bild.. men va fasen! Jag bjuder på den i alla fall.
Tror vi hade lite tråkigt på jobbet eller nått.. Hur det nu kunde komma sig? ;)
Jag var ganska liten i alla fall! Och mörkhårig!
Shit, det känns verkligen som ett helt annat liv sen! Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela