Sanna - Mitt i livet

God natt

Publicerad 2009-03-24 03:08:54 i Allmänt,

Tid här; 22.00

Haft en väldigt oproduktiv dag idag kan jag meddela.. Mest för att jag vaknade så sent och för att jag haft en fruktansvärt sprängande huvudvärk som inte riktigt velat ge med sig.
Och när jag inte ska vistas i solen heller så finns det jue inte så mycket man göra. :/
Mina skattepapper från Holland, som mina föräldrar skickade till mig, kom i alla fall idag och hade jag inte huvudvärk innan jag tittade på de så kom den i alla fall efteråt.
Usch, va jobbigt!! Sitter med Google Översätt och försöker lista ut vilka frågor jag behöver svara på eftersom det är ett helt häfte och känner mig ändå ganska förvirrad.
Jag vet att det inte är många frågor jag behöver fylla i.. men att lista ut vilka de få frågorna är kommer nog att driva mig till vansinne innan jag är färdig. Nederländska är ett skitspråk!!

Lovade mina föräldrar att jag skulle slänga upp ett kort på hur håret blev, men jag har inte orkat göra iordning det så det skiter jag i idag. Men imorn kommer det nog ett..
Tänkte försöka ta mig till nått köpcentrum för att försöka hitta nått att ha på mig på lördag då Juniors, Stevens och David födelsedagar ska firas på Americas Backyard i Fort Lauderdale. :)
Ser fram emot det hur mycket som helst, kan jag lova! Ska bli så roligt och det verkar som att de flesta som jag träffade förra gången jag var kommer att vara med och fira! Så det ska bli extra roligt. :)
Fast huruvida jag kommer iväg imorn beror helt på hur jag mår. Men det skulle inte sitta fel att kanske åka till Sawgrass och vandra runt. Titta in på Forever 21 och se om det finns nått fint där kanske..
Tyvärr så jobbar jue alla andra så det blir att jag får gå runt själv, vilket inte är det roligaste, men vad ska man göra?

Aja.. jag ska försöka läsa lite och sen är det sussa som gäller.

Om det här jävla locket i örat kunde släppa nån gång så skulle jag bli väldigt lycklig!! Trött på att gå runt och känna mig som att jag stoppat 10kg bomull i örat! :(

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela