Sanna - Mitt i livet

I'm going out tonight.. :)

Publicerad 2009-03-07 03:56:08 i Allmänt,

Tid här; 21.40

Jag har haft en ganska lugn dag! Inte gjort nått speciellt utan mest vilat faktikst. :)
Har spelat Mario CartWii med pojkarna.. Gud vad lätt man fastnar i spelet alltså! Det var som görra veckan när jag spelade Rock Band 2 med J.J, alltså först sjöng jag och sen spelade jag gitarr och jag kunde inte sluta efter det. Ögonen gick i kors och tillslut hade jag svårt att skilja färgerna från varandra! Men va roligt vi hade ändå! :)

Mår bättre i alla fall och ikväll ska det ut och festas lite grann!
David ska visserligen komma och hämta mig runt midnatt, men vi ska i alla fall till Hard Rock Café!
Ser väldigt mycket fram emot att David igen och att gå ut och ha lite roligt! Har inte ens börjat göra mig iordning än, men har druckit två glas av Kristinas goda Margeritas! Massa mumsigt
Tänkte börja med att platta hår och så snart.. försöker klura ut vad jag ska ha på mig också!

Imorn ska jag äntligen träffa Melissa också! Massa roligt ska det bli!
Hoppas på att det ska vara fint väder så att man kanske kan sola lite grann medans jag väntar på henne eftersom man aldrig vet när hon dyker upp! ;) Det är jue det här med att stressa iväg som vi har pratat om så många gånger. Melissa ville att vi skulle gå på en fest imorn i Miami.. där temat är typ vattenkrig!! Men med färg, lera, något slags puder osv.. Hmm, vet inte om jag är så pepp på det! Men å andra sidan så är alla drinkar inklusive i priset för inträdet! Så man vet jue aldrig! ;) Ser fram emot en trevlig helg.. trots att den startar ganska sent. Men här är det jue inte så ovanligt. ;)

Nu ska jag fixa mig iordning lite grann..

Hoppas ni har en trevlig helg där hemma!
Saknar er..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela