Sanna - Mitt i livet

Jag mår illa..

Publicerad 2009-03-06 04:46:47 i Allmänt,

TId här; 22.40

Egentligen så borde jag försöka sova.. men jag kan faktiskt inte!
Efter att jag åt lunch idag, som bestod av två smörgåsar med skinka på, så började jag må fruktansvärt illa! Magen ville bara vända sig ut och in.. Det blev bättre efter en stund dock.. skönt, tänkte jag. För jag orkar/vill inte ha magsjuka nu. Men efter att ha ätit middag för ett par timmar sen, pasta och köttbullar, så känns det lika illa igen.
Så nu tänker jag inte stoppa nått i magen förrän den har lugnat ner sig. Det är ett som är säkert.
Det är knappast värt att gå och må illa i flera timmar! Bläh!

Jag fundelerar över en miljon saker just nu..
Oroar mig lite för vart mina skattepapper från Holland tagit vägen, oroar mig för att jag kanske inte kommer in på skolan till hösten.. att det inte ska lösa sig med nått extra jobb över sommaren.
Det är bara en massa funderingar i huvudet just nu. Orkar inte med det.. men jag har lärt mig att man ska skriva ner sina tankar i alla fall. Nu har jag väl gjort det.. typ.. så det kanske lugnar ner sig i huvudet på mig.

Ska försöka ge mig ut på en promenad imorn med.. bara jag inte blir sämre under natten.

Nehe.. nu ska jag slå på tv:n en stund, krypa ner under mina nytvättade lakan och försöka få tankarna på annat håll än vart de just nu är!

Älskar er massor!! Saknar er också!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela