Sanna - Mitt i livet

Lördag 7/3

Publicerad 2009-03-08 00:10:26 i Allmänt,

Tid här; 17.58
Vädret idag; Sol, +28c.. skönt! :)

Jag hade en jättebra kväll igår med David.. Vi åkte till Hard Rock och gick på Passions.
Området där Hard Rock ligger är enormt och det finns hur många klubbar och restauranger som helst där. Jättefint var det också! :) De spelade bra musik på Passions och vi dansade och hade trevligt.
Åkte därifrån 03 och gick och käkade mat på Denny's, som vanligt!
Det var kul att träffa David igen! Känns som evighet sen sist och vi fick oss ett gott skratt. :)

Idag har jag sovit länge, solat lite över en timme, varit på Walmart och handlat nya flip flops för 2 dollar och bara varit! Har haft en skön dag men den vart inte riktigt som planerat.
Trodde jag skulle träffa Melissa nu på dagen också men så blev det tyvärr inte.
Hon kommer och hämtar mig runt 20 och vi ska åka till Miami med hennes pojkvän och hans kusin. Det blir den där festen som jag berättade om igår.
Och snacka om att jag funderar över vad jag egentligen har gett mig in på. Men det blir nog säkert bra!
Kan tänka mig att jag kommer skratta en del ikväll, om inget annat. ;)
Ser fram emot att träfffa Melissa också! Och jag spenderar nog natten där, mysigt med en sleep over.

Nu ska jag röka en cigg.. försöka plocka fram kläder för ikväll och fundera över hur jag ska sminka mig. Det kommer inte krävas mycket då jag satsar på en trash kväll eftersom man ändå inte kommer vara så vacker när man väl kommer dit.. varför anstränga sig i onödan? Hahaha
Ska försöka ta lite bilder också så ni får se hur kvällen var.

Balkanfest hemma också..
Hoppas ni har roligt och dansar lite kolo för mig med! ;)

Pusa,
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela