Sanna - Mitt i livet

Måndag 2/3

Publicerad 2009-03-02 17:58:28 i Allmänt,

Tid här; 11.51
Vädret idag; Sol, +15c, blåser svinkallt!!!

Jag hinner knappt ens reflektera att vi gått in i en ny månad, men det har vi jue faktiskt!
Känns ibland som att tiden står stilla och ibland som att man inte riktigt hinner med.. helt sjukt!

Idag är det kallt här i Florida.. känns jobbigt att säga det när det ändå är +15c men det blåser väldigt kallt.
Skittråkigt är det men vad gör man. Det är jue faktiskt vinter här också.
Igår följde jag med familjen till ett födelsedagskalas, som pojkarna var inbjudna till, på Pump it up! Ett ställe där de har en massa hoppborgar osv.. Pojkarna hade roligt och det var kul att se de så glada.
Kvällen var lugn för min del. Kikade på tv och gjorde inte mycket.
Låg i sängen redan efter 22 och det tog inte alltför lång tid att somna.

Sovit länge idag med, gick upp 10.30, men känner mig fortfarande trött. Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig idag.. Min plan blev jue lite förstörd i och med att det inte är över +20c idag! Haha
Men nått trevligt ska man nog kunna hitta på..
Hoppas på att jag ska kunna träffa Melissa när hon slutar jobba senare ikväll. Det skulle inte sitta så fel. :)

Jaja.. en dusch nu skulle jue inte skada.
Ska ta en varm dusch för att mjuka upp mina värkande muskler och leder. Det gör mer ont idag!
Snacka om att man verkligen är otränad! Haha

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela